הצהרת נגישות
אנו בחברת NOOL שטיחים בע"מ ח.פ- 516782331 מתחייבים לתת שירות שווה לכלל לקוחותינו, לרבות בעלי מוגבלויות. אנו מאמינים בחשיבות הנגשת האתר שלנו לכולם, להבטיח שלאנשים עם מוגבלויות תהיה הזדמנות שווה לגשת ולהשתמש במידע המסופק באתר שלנו.
מבוא
האינטרנט הוא מקור חיוני של מידע ושירותים עבור משתמשים, כולל אנשים עם מוגבלויות. לכן, אנו שמים דגש רב על מתן גישה שווה לאתר שלנו ושיפור חווית הגלישה לאנשים עם מוגבלויות. המטרה שלנו היא להבטיח שהשירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לכל, תוך קידום שוויון, כבוד, נוחות ועצמאות לכל אדם.
להשגת נגישות האתר שלנו עבר ביקורת ואופטימיזציה של חברת הנגישות "נגיש בקליק". עשינו מאמצים לעמוד בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות שירות), התשע"ג-2013 ככל שניתן.
האתר שלנו עומד בהמלצות התקן הישראלי ((ת"י 5568) להנגשת תכנים באינטרנט ברמה AA והנחיות WCAG 2.0 הבינלאומיות. הוא מספק מבנה סמנטי לטכנולוגיות מסייעות ותומך בניווט סטנדרטי במקלדת באמצעות מקשי החצים, מקשי Enter ו- Esc.
לחוויית הגלישה הטובה ביותר עם תוכנת קוראת מסך, אנו ממליצים להשתמש בגרסה העדכנית ביותר של NVDA.
אחריות
האחריות לשימוש ויישום תכונות הנגישות של האתר שלנו היא על בעלי האתר וכל מי מטעמם, לרבות התכנים המוצגים באתר, בהתאם לתנאי השימוש של התוכנה.
איך עובדת נגישות
האתר שלנו משתמש בתוכנת נגישות שמסופקת על ידי "נגיש בקליק" ופועל באמצעות שרת נגישות ייעודי. תוכנה זו מבטיחה שהאתר שלנו מציית להנחיות הנגשת תוכן אינטרנט של WCAG 2.1 ברמה AA. התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן.
תפריט נגישות זמין באתר שלנו, המאפשר למשתמשים לגשת לתכונות נגישות. לאחר בחירת אפשרות מהתפריט, המתן לטעינת הדף.
התוכנה שלנו תואמת לדפדפנים פופולריים, כולל Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari ו-Opera.
הסדרי נגישות במרכז הקבלה הציבורי שלנו
למבקרים באולם התצוגה שלנו הממוקם בכתובת:
ראשון לציון, ילדי טהרן 12
- אנו מספקים חניות נכים בקרבת החנויות, כולל מקומות לרכבים גבוהים.
- יש שילוט ברור מהחניה לכניסה לאולם התצוגה.
- אנו מציעים עמדות שירות נגישות בתוך אולם התצוגה.
- שלטי זיהוי והכוונה נמצאים במקום.
- הכניסה למרכז הקבלה מותרת לחיות שירות המסייעות לאנשים עם מוגבלויות.
- נציגי השירות שלנו בסניף יכולים להעניק סיוע במילוי טפסים בעת הצורך.
- שירות לקוחות נגיש
אנו מחויבים לספק שירות לקוחות נגיש באמצעות:
- תוכניות הכשרת עובדים ליצירת מודעות וכלים מעשיים לשירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש עם מידע ברור ומובן.
אם אתה נתקל בבעיות כלשהן או זקוק לסיוע הקשור לנגישות, אנא אל תהסס לפנות אלינו:
טלפון: 054-838-8347
מייל: gilad@nool.co.il
אנחנו כאן כדי להבטיח שלכל המשתמשים תהיה חוויה חלקה ומכילה באתר האינטרנט שלנו. המשוב והקלט שלך חשובים לנו כאשר אנו ממשיכים לשפר את הנגישות.