שאלות ותשובות

הזמנות

הרכישה באתר שלנו היא קלה. פשוט היכנסו לדף המוצר, בחרו את גודל השטיח הרצוי, ולחצו על כפתור "הוסף לסל". לאחר מכן, לחץ על סמל עגלת הקניות בפינה השמאלית העליונה כדי לסקור את הפריטים שלך ולחץ על "תשלום" כדי להשלים את הרכישה.

ניתן לפרוס תשלומים על עד 3 תשלומים ללא ריבית בקנייה עד 500 ש"ח ועד 12 תשלומים ללא ריבית בקנייה מעל 500 ש"ח.

זמן האספקה הוא עד 3 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, למעט יישובים מרוחקים. שימו לב כי יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים, וייתכנו עיכובים באספקה מזדמנים באזורים ספציפיים.

כרגע, אנו מציעים בעיקר משלוחים בתוך ארצנו. עם זאת, אם יש לך בקשות ספציפיות למשלוח בינלאומי, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי להתאים לצרכים שלך.

אתה יכול לעקוב אחר ההזמנה שלך על ידי כניסה לחשבונך באתר האינטרנט שלנו וגישה להיסטוריית ההזמנות. אנו גם שולחים הודעות SMS עם מספר מעקב כאשר ההזמנה שלך נשלחת. השתמש במספר זה כדי לעקוב אחר המשלוח שלך באתר האינטרנט של השליח שלנו.

על השטיח

אנו ממליצים למדוד את החלל שבו אתה מתכוון למקם את השטיח כדי לקבוע את הגודל המתאים. אתה יכול גם להשתמש בסרט צייר כדי לסמן את האזור על הרצפה כדי לדמיין איך השטיח יתאים.

לחלק מהשטיחים יש ריח קל מכיוון שהם חדשים וארוזים במשך מספר שבועות. הריח אמור להתפוגג תוך חודש. אם לא, אנו מבטיחים החלפת השטיח.

זה טבעי עבור רוב השטיחים להשיל  סיבים במשך מספר חודשים. זו לא סיבה לדאגה. שטיחי צמר אינם "נגמרים", והנשירה אמורה להיפסק לאחר זמן מה.

ניתן לאחסן שטיחים בעבודת יד מקופלים או מגולגלים, בהתאם למבנה שלהם. עם זאת, מומלץ לאחסן אותם בגליל אם האריזה אינה אטומה לחלוטין כדי למנוע הצטברות לחות שעלולה להוביל לריקבון.

שאיבת אבק רגילה וטאטוא עדין מתאימים לכל השטיחים. יש לשקול מעת לעת ניקוי מקצועי על ידי חברה המתמחה בשטיחים. הימנעו משימוש בחומרי ניקוי מבלי לדעת כיצד הם עלולים להשפיע על השטיח שלכם, ובחרו בחברה המספקת אחריות מפני נזק פוטנציאלי.

ייתכן שחלק מהשטיחים לא יישארו היטב במקומם על הרצפה. למניעת החלקה, מומלץ מאוד להשתמש ברשת נגד החלקה מתחת לשטיח, במיוחד לשטיחים דקים יותר בסגנון קליל. רשתות אלו ניתנות לכביסה וזמינות בגדלים שונים.

החזרות וביטולים

כן, אתה יכול לבטל את ההזמנה שלך תוך 14 יום מביצוע הרכישה. נא להודיע לנו על הביטול בטלפון או במייל.

כן, אתה יכול להחליף או להחזיר מוצר תוך 14 ימים מיום קבלתו. נא לוודא שהמוצר נמצא באריזתו המקורית, ללא שימוש וללא פגמים או לכלוך. לפרטים נוספים, עיין במדיניות ההחזרות שלנו.

אם קיבלת מוצר פגום או שגוי, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באופן מיידי בטלפון או בדוא"ל. אנו נדאג להחזרת הפריט ונשלח לך תחליף או נפיק החזר, בהתאם להעדפתך.

עוד..

כן, אנחנו יכולים להתאים להזמנות בהזמנה אישית או מיוחדת. אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לקבלת מידע נוסף על אופן ביצוע הזמנה מותאמת אישית.

אנו עושים כל מאמץ להציג צבעים מדויקים ומייצגים באתר שלנו. עם זאת, בשל שינויים בהגדרות המסך, הצבעים עשויים להופיע מעט שונים באופן אישי. 

יש לנו אפשרויות תמחור מיוחדות עבור הזמנות בכמויות גדולות ומעצבי פנים. אנא צור קשר עם צוות המכירות שלנו כדי לדון בדרישות שלך ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית.

שאלות נוספות ?

השאירו הודעה ונחזור אלייך בהקדם ♥︎