מדיניות החזרות - ביטולים והחזרות
מבוא
אם קיבלת משלוח ואתה מאמין שהפריט לא עונה על הציפיות שלך, אל דאגה - אנחנו כאן כדי לסייע לך. מדיניות החלפת והחזרת המוצרים שלנו נועדה להבטיח את שביעות רצונך. ניתן להחליף או להחזיר מוצר בכל אחד מסניפי הרשת שלנו ברחבי הארץ, בכפוף לתנאים הבאים:
תנאי החלפה/החזרה
1.הצגת קבלה, חשבונית או הוכחה אחרת על העסקה.
2.יש לבצע את ההחזרה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.
3.את אריזת המוצר, בעיקר לשמירה על איכותו, יש לפתוח ולאטום מחדש ללא כל נזק. לפיכך, ניתן להחזיר מוצר רק אם הוא נארז מחדש באריזתו המקורית ונשאר ללא פגע עם הפתיחה.
4.אישור מהצד שלנו שהמוצר לא היה בשימוש והוא נקי מפגמים או לכלוך. חשוב לציין כי מוצר המוחזר לבדיקה במעבדת החברה, אך ורק בגלל שלא היה בשימוש וללא כל פגמים, זכאי להחזרה.
מתי ניתן לבצע החלפות/החזרות?
ניתן להחליף או להחזיר מוצרים בימים ראשון עד חמישי, בהתאם לשעות הפעילות של הסניף. לא ניתן לעבד החלפות או החזרות בימי שישי, שבת וערבי חג.
מה לגבי עלויות?
במידה וצרכן יבטל עסקה, הוא יהיה זכאי לזיכוי כספי השווה למחיר הרכישה בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם ובניכוי דמי משלוח (אם רלוונטי).
אם צרכן יבטל עסקה עקב פגם, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לזה שהוזמן, אי אספקת המוצר במועד או כל הפרת חוזה אחרת, הוא יהיה זכאי לזיכוי מלא, ולא יגבו עמלות.
בעסקאות שבוטלו תוך 48 שעות מביצוע לא יגבו דמי ביטול והצרכן יקבל זיכוי מלא.
כיצד יוחזרו תשלומים?
ההחזר יבוצע בהקדם האפשרי או בשלב הקרוב ל-7 ימי עסקים מיום ביצוע העסקה, בכפוף לאישור החברה שלא נעשה שימוש במוצר.
הזיכוי יינתן באותו אופן כמו התשלום המקורי:
בתשלומים במזומן יוחזר מזומן באותו היום או בהעברה בנקאית לחשבון הלקוח.
עבור תשלומים בכרטיס אשראי, החיוב יבוטל. אם חשבון הסוחר כבר זוכה, הלקוח יקבל הודעה לחברת האשראי על ביטול העסקה, והיא תזכה את חשבון הצרכן בהתאם.
איסוף ומשלוח מהבית שלך
אם אתם מעדיפים לא לצאת מהבית, אנו מציעים את האפשרות לבצע החזרות והחלפות באמצעות איסוף ומשלוח ממקום מגוריכם. שירות זה כפוף לדמי הובלה, המפורטים כדלקמן:
- שטיח עד גודל 290*200 ס"מ: 50 ש"ח לכל כיוון.
- שטיח בגודל 340*240 ס"מ: 100 ש"ח לכיוון.
- שטיח בגודל 400*300 ס"מ: 300 ש"ח לכיוון.
- דמי המשלוחים\החלפות\החזרות\והביטולים הקובעים הינם אלו אשר יפורסמו באתר מעת לעת.
שאלות נוספות או סיוע?
אם יש לך שאלות נוספות או זקוקים לסיוע נוסף, שירות הלקוחות שלנו זמין לעזור לך מיום ראשון עד חמישי בין השעות 09:30-17:00. ניתן ליצור איתנו קשר בצ'אט באתר שלנו או בטלפון. אנחנו כאן כדי לסייע לך ולהבטיח את שביעות הרצון שלך מהמוצרים והשירותים שלנו.