משלוחים חינם לכל רחבי הארץ !
ניקוי ותיקון על ידי מומחה !
סל הקניות
עגלתך ריקה כרגע

ספיר ארן: איך לעצב חדר ילדים מושלם בעזרת שטיח

עיצוב חדר ילדים הוא תהליך יצירתי שבו נדרש לשים דגש על פונקציונליות ונוחות, לצד אסתטיקה. ספיר ארן, מעצבת פנים, משתפת בסוד קטן אך חשוב – השטיח הוא האלמנט המרכזי שיכול להפוך חדר ילדים למקום מושלם לשהייה, משחק ומנוחה.

ההשפעה של גודל השטיח
אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא גודל השטיח ביחס לגודל החדר. שטיח גדול מדי עלול להעמיס את החדר, בעוד ששטיח קטן מדי לא ישתלב בצורה מיטבית. ספיר ממליצה לבחור שטיח שמספק תחושה של מרחב, גם אם החדר קטן יחסית.
סגנון ותאורה
שטיח יכול להיות כמו תכשיט שמוסיף צבע ועניין לחדר הילדים. אם החדר מעוצב בסגנון פשוט או בצבעים ניטרליים, שטיח צבעוני ודומיננטי יכול לשדרג את המראה הכללי. בנוסף, שטיח בגוון בהיר יכול להכניס אור טבעי לחדר ולהפוך אותו למואר וקליל יותר, במיוחד אם יש בחדר תאורה טבעית מועטה.
נוחות ופרקטיות
במיוחד בחדרי ילדים, חשוב לבחור שטיחים קלים לניקוי ועמידים לפעילות הרבה שמתרחשת בחדר. שטיח פרקטי יסייע לשמור על חדר נקי ומאורגן, והוא יכול לשמש אזור משחק נוח ומזמין.
התאמה עיצובית
שטיח בחדר ילדים יכול גם לשמש כגימור מושלם לעיצוב הכללי של החלל. בחרו שטיח שמתאים לגוונים של הקירות, הרהיטים, והמצעים בחדר, כך שהוא ישתלב בצורה הרמונית וישלים את המראה הכללי.

קרדיט: ספיר ארן - עיצוב פנים

ספיר ארן: איך לעצב חדר ילדים מושלם בעזרת שטיח
Phone
WhatsApp