משלוחים חינם לכל רחבי הארץ !
ניקוי ותיקון על ידי מומחה !
סל הקניות
עגלתך ריקה כרגע

נטע סאדה: איך לבחור שטיח שיתאים לחלל שלך בצורה מושלמת

שטיח הוא לא רק אלמנט עיצובי אלא פריט מרכזי שמגדיר את החלל ויוצר תחושת הרמוניה ואיזון. נטע סעד, מעצבת פנים, ממליצה לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות בעת בחירת השטיח הנכון לחלל שלך.

בחירת הגודל המתאים
השטיח חייב להיות מספיק גדול כדי להיכנס תחת לפחות שתי רגלי הספה והכורסאות בחדר. כדי לוודא שהשטיח מתאים בצורה מושלמת, מדדו את אורך הספה והוסיפו 10-15 ס"מ. זה יבטיח שהשטיח לא ייראה קטן מדי בחלל, ושיהיה מספיק מרווח תחת הרהיטים, מה שיעניק מראה שלם ומסודר לחדר.
הקפדה על התאמה פרופורציונלית
חשוב שהשטיח לא יתאים רק לספה אלא גם לכורסאות ולשאר הרהיטים במרחב. אם כל הרהיטים מונחים על השטיח בצורה מסודרת ונכונה, הוא יהפוך למרכז החדר ויעניק תחושת הרמוניה ושלמות עיצובית.
נוחות וטקסטורה
כשבוחרים שטיח, כדאי לוודא שהוא נעים למגע, קל לניקוי, ושאינו מוציא פלומות. אלה פרטים חשובים במיוחד אם יש ילדים או חיות מחמד בבית. שטיח איכותי יחזיק מעמד לאורך זמן וישמור על המראה שלו גם בשימוש יומיומי.
התאמת צבע וסגנון
השטיח צריך להשתלב בצבעים ובסגנון הכללי של החלל. חשוב לבחור בגוונים שמשלימים את העיצוב הקיים, כך שהשטיח יוסיף לחדר ולא יגנוב את כל תשומת הלב. נטע ממליצה לבחור שטיח בגוונים ניטרליים במידה והחדר עשיר בפרטים צבעוניים, או ללכת על שטיח נועז יותר אם החדר מעוצב בגוונים שקטים.

קרדיט: נטע סאדה - עיצוב פנים

נטע סאדה: איך לבחור שטיח שיתאים לחלל שלך בצורה מושלמת
Phone
WhatsApp