משלוחים חינם לכל רחבי הארץ !
ניקוי ותיקון על ידי מומחה !
סל הקניות
עגלתך ריקה כרגע

דנה הדר: 5 סיבות להתחיל את עיצוב החדר מהשטיח

דנה הדר, מעצבת פנים מומחית, מסבירה מדוע כדאי להתחיל את עיצוב החדר מבחירת השטיח. השטיח אינו רק פריט עיצובי נוסף, אלא הוא יכול להוות את הבסיס לכל עיצוב החדר שלכם. להלן 5 סיבות מדוע:

  1. פלטת צבעים: השטיח מכיל מגוון צבעים שמשתלבים זה עם זה. את הצבעים האלו תוכלו לדגום לצבעי הקירות, הריפודים, הווילונות, הכריות, והטפטים, וכך ליצור הרמוניה בכל החלל.

  2. סגנון: האם תבחרו בשטיח פרסי, נורדי או גיאומטרי? השטיח שאתם אוהבים חושף את הסגנון האישי שלכם ויכול להנחות את המעצבת בדיוק הסגנון של החלל כולו.

  3. אווירה: השטיח משפיע על האווירה בבית. הוא יכול ליצור אווירה נקייה ומינימליסטית, אווירה חמה ואינטימית, או אווירה שלווה ורגועה. השטיח קובע את סיפור המסגרת של העיצוב.

  4. איזון: חשוב לשמור על איזונים נכונים בחלל – לא עמוס מדי ולא ריק מדי. השטיח יכול לעזור לכם להבין האם אפשר להוסיף פריטים בולטים כמו טפטים ואמנות, או שאולי כדאי להוריד מינונים.

  5. תהליך נכון: מאחר ומגוון השטיחים בארץ מוגבל, דנה ממליצה להתחיל מהשטיח. בחירת השטיח תחילה תבטיח התאמה קלה יותר לריהוט ולשאר האביזרים בחדר, ולא תתפשרו על בחירת השטיח בסוף התהליך.


קרדיט: דנה הדר - עיצוב פנים והום סטיילינג

 

 


דנה הדר: 5 סיבות להתחיל את עיצוב החדר מהשטיח
Phone
WhatsApp